
LSK hänger på toppen i Division 1! Under onsdagskvällen tog man andra raka segern på höstsäsongen.
LSK växlade upp i andra halvlek i bortamatchen mot Gauthiod. Det gav också utdelning. Först kunde Ida Hansson göra 0-1 och senare i matchen utökade Amanda Gustavsson till 0-2 – vilket även blev slutresultatet.
Mycket skön och viktig seger som gör att LSK hänger på i toppen och ligger just nu på en tredjeplats. Härnäst väntar hemmamatch mot Sävedalen på söndag. Väl mött då.





