
Ken Sema, som spelade i LSK under säsongerna 2014 och 2015, har nu blivit uttagen till Herrlandslagets EM-trupp.
LSK vill passa på att önska landslaget och inte minst Ken Sema lycka till i Fotbolls-EM i sommar! Vi hoppas att det blir en riktigt lyckad KensEMa-sommar!
LÄS MER:
>> Hela EM-truppen




